4 września 2014

Zdjęcia z Chicago | Madzilla online! | Moje White Eagle

Mieszkam tu już przeszło dwa miesiące, a (poza Madzillą) nie wstawiłam jeszcze żadnych zdjęć z Chicago, ani z mojej okolicy.

Mam zbyt wiele historii do opisania, a i nie wszystkie koniecznie chciałabym publicznie opisywać, dlatego wrzucam mix zdjęć :D




The Magnificent Mile





Boat Bar na plaży!















Bo my z Magdą lubimy deszcz! :D







W zeszłym tygodniu odbyła się oficjalna premiera filmu 'Madzilla', w którym (przez przypadek) miałam przyjemnosć wystąpić (post tutaj!).
Film (8 min) jest już dostępny na you tube. LINK
Polecam też obejrzeć 'Historię Madzilli', bo może sam film nie zachwyca, ale moim zdaniem to wspaniałe, że ktoś zrobił tak wiele, żeby spełnić marzenie pięciolatka. LINK


Naperville, w którym mieszkam, jest bardzo bogatym miasteczkiem, a White Eagle jest znane jako dzielnica snobów, więc dookoła same wille.. Są tu prawie same domy, do tego dwa baseny, korty tenisowe, wielkie pole golfowe i szkoła, więc za dużo do opisania nie ma. Mam kilka zdjęć, z mojej pięknej, aczkolwiek nudnej okolicy, więc enjoy! 



Nasz yard kończy się zaraz za huśtawkami, dalej jest pole golfowe. W ciągu dnia dzieci nie mogą wychodzić za huśtawki, bo zwyczajnie mogą dostać piłeczką w głowę. Jednak hości nie mogą postawić płotu, bo zdarza się, że golfiści wbijają piłeczkę na nasz yard i gdyby był płot, musieliby przerwać grę. 











Do nowej rodzinki, do Ann Arbor, miałam lecieć dzisiaj (4 września), ale Cultural Care chyba troszeczkę się o mnie zapomniało i bilet kupili mi dopiero wczoraj... na jutro!
Lecę o 15:15 z Chicago do Detroit. Lot trwa 1h15min, więc na miejscu będę o 17:30 czasu lokalnego.
Jestem mega podekscytowana! Znów czeka mnie pierwsze spotkanie z host rodzinką :)
Mam nadzieję, że okażą się tak samo cudowni jak na zdjęciach i przez telefon :D

Buziaki z deszczowego Naperville!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz