1 marca 2014

Pierwszy mail od rodzinki :)


Tak, napisali. Ale nie państwo S. ani K., którzy byli po nich, ale zupełnie nowa rodzinka B.

B. mają trzech synów (5,4,1) i mieszkają w Naperville, czyli około godzinę drogi pociągiem od Chicago. Od razu po przeczytaniu wszystkich informacji o nich napisałam do nich krótką wiadomość o tym, że spodobało mi się to, co o sobie napisali i chciałabym dowiedzieć się o nic więcej, i...następnego dnia na swojej skrzynce mailowej znalazłam długą wiadomość od D.(mama). 

Opisała jacy są chłopcy, napisała co lubią i na czym polegałyby moje obowiązki. Napisała, że operki mają już od czterech lat i jeśli chcę to mogłabym skontaktować się z ich obecną au pair, która wszystko jeszcze dokładniej by mi opowiedziała. I co najważniejsze: że bardzo chcieliby porozmawiać ze mną na skype :) Jestem baarrdzo podekscytowana, bo to pierwsza rodzinka, która mi odpisała :P






Od jakiegoś czasu mam też kontakt z miłą panią z Cultural Care, która dzwoniła do mnie po każdym matchu z rodzinkami żebym na bieżąco informowała ją czy mam z nimi kontakt.

Zapomniałam tylko o jednym.. Zaglądając na swoją skrzynkę znalazłam maila z Aupair World (jest to stronka, na której przyszłe au pair i rodziny goszczące z całego świata, logują się i szukają 'tej drugiej' na własną rękę). Jakiś czas temu, myśląc,że na wyjazd do USA jednak nie mam szans , zalogowałam się tam i 'pozaczepiałam' kilka rodzinek. I dlatego właśnie dostałam pozytywną odpowiedź od rodzinki z Kanady. Napisali, że spodobał im się mój profil i, że chcieliby żebym była ich Au Pair. Zapytali też czy mam już wizę i napisali trochę więcej o sobie. Tylko, że w CC wszystko idzie już jakby szybciej i do Kanady się raczej nie wybieram.. Dlatego jak tylko znajdę chwilę to napiszę do nich i wszystko wyjaśnię.

A teraz wracam do nauki matematyki bo we wtorek próbna matura.

2 komentarze:

  1. a gdzie masz moja panno gadżet bloggera ludzi którzy Cię obserwują :C
    nie mogę Cię dodać inaczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, to bardzo miłe :)
      niestety średnio to jeszcze ogarniam, ale coś dodałam :D

      Usuń